2014年4月1日 星期二

我愛,啤酒小姐 by Mui

我愛,啤酒小姐 by Mui

落酒吧自然會見過唔少promoter - 我地俗稱啤酒妹既靚女,佢地既工作自不然係推銷自己牌子既啤酒呀,同客人吹下水呀,送下禮物仔咁,咁佢地既工作情況,趣事又有冇人想知?呢本由Mui所寫既繪本 - "我愛,啤酒小姐"入面,就收錄左佢見工,入行既經歷,同係不同酒場既所見所聞,自然有你我熟悉既爭女打交呀,比人聊問價錢呀,點樣同客人講價轉酒之外,promoter 既常用術語 - 做女仔 / 飛行隊 / 戶口 / 中西式之外,重有講解下比較小人知既 - 百變制服,受傷黑點,必備武器,夜半偷食....宵夜, 飲酒小禮儀, 倒啤酒有冇泡既方法等等,最驚嚇既係竟然有酒客當面叫佢除左著住既絲襪賣比佢……書中重有好多位都幾爆笑飲啤酒趣事,而作者Mui係書中都比人感覺到都好正面 (咁promoter都係推啤酒員啫),重話佢相當鐘意呢份工,因為辛苦番完三粒鐘後,其他既就係自由時間,鐘意做乜就做乜!明白職業無分貴賤的道理!

                                                         男人的真相..............



另外係書入面, Mui 畫既插畫都好應景,相當得意同有趣!我覺得同"謝曬皮"一樣都咁抵死啜核呀!大家如果有興趣,不妨買本書來睇下丫!


                                                          啤酒, 酒地雞......


                                                                   "我的叫雞拍擋"





P.S. 後來係綱上搵倒,原來 啤酒小姐, 永不再見了!啤酒小姐已經成為一個歷史, 一個傳記.........噢, 原本希望係酒吧撞到呢位靚女既希望幻滅左添.....

沒有留言:

張貼留言