2014年3月21日 星期五

金裝Asahi SUPER DRY PREMIUM - 福山雅治代言

金裝 Asahi SUPER DRY PREMIUM - 福山雅治代言


今年2月18號,Asahi 呢個日本市佔率第一既啤酒品牌,係日本本土重新推出左呢一隻被譽為2013年既最高傑作,舊年要限量推既金裝SUPER DRY PREMIUM 啤酒,
仲搵黎靚佬福山雅志做代言人同埋拍廣告, 都好重本同好有信心下,可能因為舊年賣得唔錯,
比當初預期既目標,超出左2.7倍,總共賣出左189萬罐!
咁當然認為呢隻野今年必定會再次爆红啦!


新啤酒既賣點,自然係話自己用左國產頂級麥芽,希有既啤酒花同埋獨家既超級酵母,但我覺得呢D資料性既野,幾勁都係假,飲左入喉嚨既感覺先至係真既!
呢罐啤酒罐既外觀, 維持住日本出品既一貫漂亮華麗,手感頗特別, 有磨砂質感, 而且果個金色,清淡得來又不失高貴, 但係就冇凹凸坑紋, 感覺好多似差左D咁!
一開罐,啤酒既麥香已經撲鼻而黎,
而啤酒既色澤, 比銀罐裝既Asahi略為深小小, 而苦味適中, 比喜力呢一類既外國啤酒偏淡小小,但又比一貫日本品牌濃厚,相當順喉又易入囗,感覺好唔錯, 幾啱我口味!
而飲完成罐個肚腩都無脹住脹住, 輕帶小小微醉, 感覺舒服,應該飲多兩罐都重可以,推介!



提起福山雅治, 其實我對佢, 最有印像既劇集唔係"神探伽利略",而係好多年前既"同一屋簷下", 劇情係關於一班無左父母既六兄弟姐妹,點樣一同努力鬥,維繫住一個家,咁多年青人,自然多意見,多沖突,當中有笑又有淚啦!而福山係入面飾演排第二既哥哥,雖然外表冷傲,其實內心火熱,關心弟妹,工作認真,其實同我真係倒模一樣,我又係排第二,又係男人,又係有個大佬,又係咁靚仔……(自我陶醉中)
另外三妹酒井法子當年真係又靚,又大方斯文,睇見大佬同二佬兩個拉鋸讓愛(因為酒井係養女 ),真係睇到你咬牙切齒!而家睇番酒井, 唉!遇人不淑,仍然喺毒海浮沉中,真係……不勝唏噓……所以毒品害人, 千萬千萬不能試呀!!

產品 : Asahi SUPER DRY PREMIUM
容量 : 350ml
酒精含量: 6%
飽肚度 : 15%
酒醉度 : 輕微


最後, 分享下靚佬福山雅治為此啤酒而拍既CM, 去片!









3 則留言:

  1. Where can buy this in HK r?? thanks.

    回覆刪除
  2. 我是在日本大阪買的,香港暫時未見到, 如果有發現, 馬上話你知!

    回覆刪除
  3. Thank you so much!!! look forward your upcoming beer review!!

    回覆刪除